dimecres, 1 d’octubre del 2008

Vive le hockey!


Dons...aixina va ser,va arrivar el dia de la veritat,el gran dia, tan nervios he estat durant estos ultims dies...tan preocupat...

Avui, ha sigut un dia diferent,un dia per recordar, un dia que m'he alliverat, un dia que dormire en la sonrisa en la cara,perque si en esta experiencia se canvie continuament de humor i estat animic,esta activitat m'ha alegrat com no ho feia ninguna en molt de temps...comensaré.

Vaig a l'escola,be,pensant sempre en la vespra, arrive a casa, i quan son les 5 ja me tremolen les cames, me prepare la moxilla i tot,menge prontet i a les 6 men vaig soles a patinar en l'hora lliure, amb el mp3 tranquilitzanme un poc,me caic,el gel fa molt de mal,i la meva creença que podia fer be disminuix,s'acave l'hora de patinar,i espere a que monsieur Marchant,el senyor que me porta el material,vinguere, mentres veig l'entrenament que se fa,un equip força bo que tindria la meva edat,ere bo pero per el que jo creie que eren aci pensae:"ojala entrene en gent igual", eren el equip midget AAA,de la meva categoria pero els millors,arrive monsieur marchant,anem a parlar amb els entrenadors,amb les pors,amb la por de que l'entrenador pensara que era una coa inutil per a ell una peça que feia noça,por a que els companys foren agres,que me rebutjaren,ha havut algun moment que haguera desitjat no estar alli...

I arrive al vestuari,n'hi han 4 o 5 jugadors que pareixien majos,me saluden,comence a tindre un poc mes de confiança,els entrenadors arriven mes tart,tots els jugadors sense dirlis gran cosa me parlen i se me presenten,amunto majos,m'havien ficat en el equip b peró aci l'equip b no es el segon equip sino el pitjor crec,perque primer va el AAA, despres el AA, despres el A,el BB i el B,era el normal ficarme en el ultim equip;arriven els entrenadors,els ajudants millor dit,el entrenador no estave,i amunto major un jove i un mes vell me diuen que no hi ha cap problema en que sigue la segona vegada que patine en gel, tot correctisim,m'he canvie, aixo de portar proteccio de pit s'em feia rarisim,i m'ha costat un poquet canviarme,pero ja tot el equip me coneixia i fins i tot hi havie algu de l'escola, eixim a la pista,peguem 4 voltetes i a estirar, s'em feia rarisim jugar en gel, i els exercicis,la meva confiança puja,i a tronpicons,sense un estil definit de patinar i caenme moltisimes vegades he fet el primer entrenament,els companys sempre apollanme, la veritat esque teniem un nivell paregut per a ser la primera vegada que jugave a gel,al principi no cordinave patinar i portar el puck,el qual anave molt depresa i se m'escapave,estavem dos equips entrenan en una pista,un equip en cada mitja pista,i a mig entrenament ja estava esgotat,com canse,bfff,m'havia adaptat be,pero les forces s'em anaven,despres un partit amb el altre equip,l'equip A, crec que hem empatat,pero no m'aclarie en la pista perque no teniem camises diferents,i no savie a qui pasar,i per fi s'acava,jo estave mort,no podia mes, m'ern vaig a la dutxa contentisim,estave en un equip, i el nivell era molt alt, pero no s'acava tot alli,me dutxe me canvie i me be l'entrenador del equip A i me diu:

- tu eres el jugador que portave la camiseta de MARCHANT

-si si

-es perque volia proposarte de ferte una fitxa en el equip A,per a entrenar i jugar en nosaltres-jo flipave!

-pero,que es la primera vegada que jugue en gel

-no hi ha problema...

I m'ha fet signar una fitxa,i me trucarà,segons m'ha dit...Ha estat molt molt be,la veritat,els jugadors tot el rato dienme que molt be i els entrenadors animanme, ha sigut un moment,que recordare molt de temps...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Miquel, ací estic amb ta mare llegint el teu blog. Està molt emocionada!.
Per fí ja tens un equip!. Enhorabona!.
Besets.
Lluïsa

Nomdedéu ha dit...

Ostras tu! Estas fet un figura! Això se'n diu arribar i moldre.
Felicitats

Anònim ha dit...

Mol be, jo ja ho sabie, ja ho se, ho se......espere que ho sapies aprofitar, que eixe cumuls de sentiments siguen les piles per a un temps.....
Mtx

Emerildos ha dit...

Che rei!
Y que esperabas?
Eres genial y si vas seguro y con ganas puedes llegar donde quierAS!
Todo el animo del mundo,cuidate y disfruta de todo lo que tienes ahi!
mil mimitos

Dany Albert ha dit...

eres un crack miqui!!! ningú de l'equip dubtaem de que ho aconseguiries!!! felicitats compi!!! per a q ho sapigues aquest fin de setmana comencem la lliga contra el "B" ja et anire dien cosetes!!!

felicitats!!!!!!

dany albert
cpilc20

Anònim ha dit...

Miki amor, que pasa, que alli només hi ha hokey o que??
Carinyet as de parlar millor que jo
jeje
tornare a lo del teatre pero anire a budapest

Anònim ha dit...

eres el amo