diumenge, 12 d’octubre del 2008

Bodorrio!!






Pos si aquets fin de setmana ens hem anat a una boda, boda quebecoise! Escomensem per el divendres que hi ha prou que contar...



Vaig arrivar a casa per les 9 mas o menos del Cafe rencontre,i ja estave Roxane David i Teofil,el seu xiquet de 6 mesos,vam jugar al trivial, i vam riure prou,el disabte ens vam vestir i vam anar a la boda,amb Marie-Josée el seu novio Mathieu i els seus fills Ulises i Casiopea,que no son fills de Marie josée i tampoc de deus,la boda va estar diferent,amb un animador que va fer molta festa i sense esglesia,va ser la primera boda que asistisc sense esglesia,pero amb festa,bfff vam ballar musica discotequera dels 70 hasta rebentar,Danielle se va posar "pompet" crec que no fara falta que busqueu al traductor frances Catala que vol dir,i ho vam opasar genial,vaig ballar en la mare de la novia en la novia,vaig ficar el tipic limbo, i savien moltisim fua jo no se com ho feien,el animadr va fer uns jocs que la gent va seguir molt,i en un deixos jocs vig haber de cantarli a la novia "besame mucho",res genial.L'unica cosa que'm va extranyar prou es que en els aperitius avans de menjars no hi havesin gambes ni coses delicades,hi havien verdures fresques per a mullar en una salsa,extrany,la cerimonia va ser al aire lliure i de 15 minuts curta bonica i en un lloc de somni.



El diumenge dinar de familia i despres vaig anar a jugar a hockey,vam tornar a pedre,3-1 i aquesta vegada lentrenador em va ficar de defensor,la qual cosa crec que agafare aquest rol perque la tactica encara esta poc definida i soc l'unic que no surt al contratac nomes agafar el puck, i al arrivar a casa la sorpresa,email de Vanupied, el grup de musica que li vaig enviar un email preguntantli si volien que tocare amb ells,estan interesats tot savent que estare aci un any i que tinc 16 anys,esta be aço!



Dema es festa i anirem a vore un partit de futbol america,i despres el entrene,i avore si em responen els del grup per a quan ensayem i ens veiem per primera vegada!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Com manejen amb el limbo, això es high level!
Estic agregant a la banda ixa que he vist que tenien space també.
Bueno un abraç a munto fort xic!
I sort amb la banda!
PD: If you need any help with your english just tell me ok? ^^
See ya my bredda