divendres, 10 d’octubre del 2008

Café Rencontre

Caminant al migdia per un passadis de l'escola(tot ple de gent,com si s'acavare el mon),vaig vore com Jean Philipe, un punky pacific que podrie pasarme hores parlant amb ell; estave en una paradeta de propaganda,que aci se fa propaganda en lescola de tot,de la marina,de tot; la paradeta en qüestio era del "Café Rencontre, la casa dels joves" i vaig preguntar un poc, em va dir que ere una casa feta per als joves on es feien activitats,i en el poster que havien fet de propaganda estava un dibuix, la casa, i unes senyals subjectades per els joves en una ficave Implicació, en un altra Colaboració, i en la que estave mes davant, subjectada per el meu amic Jean-Philip, ficava alcohol i drogues,en el signe de prohivit,vaig pensar en seguida que ho havien fet perfecte,clar la gent en seguida relaciona punkys en borrachos i malfainers.Li vaig proposar a Jepe(com li agrada que li diguen) que m'ensenyara aixó, que jo volie colaborar, i me va dir que anare eixa vesprada a vore.
Vaig anar i me la va ensenyar,la monitora,o animadora com aci diuen, me va ensenyar les normes, i els valors que inculcaven,me va recordar un poc al esplai,un lloc gratuit, que preten inculcar uns bons valors,sense tindre present com vesteixen ni com pensa la gent, pero clar l'esplai es per xiquets menuts, es molt diferent, pero em va agradar, per fi vaig encontrar gent que no es tant superficial, i que tenen clars uns valors que m'agraden,i em vaig a puntar,tenen billar,futbolin,i taula de pimpom, i esta obert de dimecres a dijous de 6 a 9:30 10 de la vespra, i aixo crec que anire prou per alli,ja els he proposat fer una festa reggae punxant i de tot
I pasats un dies una cosa que no te res que vore, angles... primer trevall,gravar un anunci i exposar les seves caracteristiques tot en angles, clar si per a un Porcar es dificil parlar angles, per mi que estic submergit en el frances i nomes pensant en frances,que ja em costa,pensr en angles com un altre chip que simplante en el meu cap es molt dificil, i bffff, aprende dos idiomes al mateix temps,es realment dificil, per mi es com comensar de zero,quasi com si no tinguera base d'angles,perque parlo si,molt poc,pero esque aci el nivell que hi ha es molt gran,la majoria podrien anar a qualsevol lloc i parlar amb angles sense ningun problema, i aixo, la profesora m'ha fet fer la presentacó sol,no comels altres que la feien de 2 en 2, i davant de tots,i he sufrit,bfff no m'haguera agradat estar ahi,pero tot ha anat be,i el meu petit trevall sobre nike football ha eixit mitjanament decent. Ara toca estudiar molt de angles,vore televició amb angles, i llegir amb anges,lo mateix que porte fent amb el frances pero cuasi com comensant de zero. I res mes nomes desijarvos bon cap de setmana i fins a la proxima.