diumenge, 5 d’octubre del 2008

Muntanya i gel!

El fin de semana, ha sigut ben bonic,no de lo mes complet pero bonic,escomencem per el disabte, on vaig anar amb Danielle,a una estacio de sky a vore els colors de la natura, clar dius al principi es un poc... no se jo per mi no ho haguera fet pero despres de vore aço:















I vam pujar amb el telecadira i vam vore tot els colors rogencs que estaven per el bosc, trés beau, se diu molt per aci,i com ja vaig saber el primer dia que vaig arrivar aci, vaig fer una foto per a que sapigueu perque la bandera de Canada te una fulla roja,"Oh Canada" li solie dir a danielle per a picarla, jeje. I despres, vam anar a una altra part a vore el chute,que mas o menos son els rapits, les rutes per anar-hi molt curraes, segur que no hi haurant moltes,i aixo,vam caminar un poc i ja feia fred, ostres l'abric que portava no el portaria mai en castelló, va estar be,i al tornar, vam anar a misa,ja que el meu "abuelito" Antonio me va donar el dia que m'en anave 20 euros,pero no per mi,sinos per a lesglesia d'aci,que penses:"ara tinc que canviar la moneda per a donarli-ho",l'esglecia d'aci,crec ue es encara mes extremista que en Castello,aci,segons Danielle,l'esglesia obliga,o per lo menos dira molt,a tindre un fill cada any, per aixo celine dion(no se com se escriu)(es de Quebec)es la 13 de la familia,o com Danielle,que son 14 germans, damunt vaig vore com si fora politica, el cura deia"qui es el que apolla tal tal i tal?,l'esglesia Catolica,qui es l'unica que ajuda tal tal i tal?,l'esglesia catolica", molta politica, i me va pareixer depriment,mira si va ser que el que portae la sistella per a que posaren dines,va pasar per una parella,que crec que lis va ficar un billet prou gran,pero com soles li havie donat una persona,encara li demanava a l'altre,com si fos obligat!,i res, se va acavar la misa i vaig entendre la posicio de Danielle, "si jo soc creient, pero no em fa falta vindre aci per a que la pau del senyor siga sempre amb mi",i la compartisc,ja que aquella misa pot ser es de les pitjors com a caracter que he vist.
I el diumenge,jeje, a jugar el partit d'hockey,hem perdut si,1-2 pero m'ho he passat genial,jugave en la tercera linia,normal acave d'escomensar,pero vaig tirar prou a porteria,i em vaig caure tambe prou,tinc el numero 90,pero com se confundien els colors mos hem ficat un altra i en el video ere el 10, lo que m'ha sorpres es que despres del partit tant els pares com els jugadors estaven super cabrejats,insultant al altre equip i no donantli la ma al arbrite, pensant:Ei!!!!,no problem tios!"aixina que e felicitat als entrenadors i lis he donat la ma al arbrit,i m'he anat al vestuari sense dir res.Jeje estos americans,
Bueno aci vos deixe un video, on tire una vegada a porta,i tambe me caic,per a que vos rigau un poc.



1 comentari:

Unknown ha dit...

Dins d'uns dies els arbres estaràn molt bonics, amb tota eixa varietat de colors... Aprofita les vistes. Ací podem anar al Barranc dels Horts, que també està molt bonic a la tardor, o als pinars de Villarluengo(on a més a més, si tens sort, trobes rovellons...).
Molt emocionat amb el teu primer partit, no?. La "caiguda" ha segut amb "estil",je,je!.
Besets.
Lluïsa