dimarts, 14 d’octubre del 2008

Futbol America...i Federals!



El dilluns varem anar a Montreal a vore el partit de futbol america de els Alouettes de Montreal,i me van explicar com funcionava,es un joc expectacular,sempre l'havia admirat pero vaig disfrutar prou observantlo,i els espectacles que oferie el club tambe eren molt bons, primer escomensae el himne de Canada cantat per una noia que ho feia molt be,el principi per frances i el final amb angles,en veritat es bonic l'himne de Canada,pero no te molta logica, "la teva historia la mes gran de totes..." o algo aixina...si nomes tenen 400 anys,jeje...



Despres el partit,que cada 5 minuts se feia temps mort i eixien les animadores o les tipiques bazoques de camisetes per fer propaganda,tambe vaig notar com es venie menjar,cerveces i s'animabe a la gent de la grada,tambe estava el tipic mascota animant a tots,va ser molt molt america jeje.



I Les federals pos s'ha quedat com avans, no conec molt la politica de Canada,el bloc s'ha mantes,els conservadors han pujat,els liberals no se,3 partits independents han sorgit,no se sap com se diuen,no ho fica al diari,i els verts no tenen res,ixen en el diari com que trauen 0 en tot canada.




Ahir vaig decidir canviarme de curs de matematiques,asi hi ha 514 (facil),526(dificil),536(els millors),jo estave en 514,un mes pe donar simples inecuacions sense misteri,aixina que els vaig dir de canviarme i m'han ficat en 536,lo mes dur, no volies caldo,toma dos tasses, i la veritat en classe d'avui de mates no he entes la majoria de coses,crec que ere normal ja que corregien un examen que havien fet el dia anterior sobre funcions i no m'enrecordave,pero ahi es on vullc estar,on no pugue descentrarme ni un moment per seguir la classe,ahi es on vullc estar.Per canviarme de curs de matematiques m'han havut de canviar de cuasi tot,per a que poguera fer-lo,ja que son mes hores de matematiques,deixare de fer pagines web,una pena,perque m'agradava aixo de fer pagines web en llenguatge html,pero les matematiques me priven mes.


I avui,he anat amb Jose d'afs a patinar,a ensenyarlo que encara no havia apres, el paraguayo ho ha pasat un poc mes mal que jo,pero el mamo sap portugues i angles,encara que el frances encara no el domina,pfff sap prou d'angles,s'anira sabent moltes llengues



5 comentaris:

Anònim ha dit...

Tot el que fas em pareix molt be, es com una historia, casi no es pot afegir res, perque tu eres el protagoniste, el creador eres tu... nosaltres sols podem contemplar,

Anònim ha dit...

Ye templat!
Que sapigues que mon anem a vore a Anthony B, The Pioneers & more al Finos Reggae.
Només era pa fer-te envejeta jeejejejejejej ^^
Un abraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaç

Stefan ha dit...

Miquel!;

Te anyorem molt per aci per castelló!
Veig que la cosa va be, i aixó es bona senyal.
Disfruta cada moment, i no te preocupes, que ja he parlat amb Sandra i te estará esperant per a quan tornes, ... jajajaja.
Una abraçada Jefe.
Sigues bó, i dixa el nivell de Castelló prou alt!,

Unknown ha dit...

Encara que les Mates t'ocupen ara més temps, segueix contant-mos coses de la teua vida per l'altra punta del mon,; ens agrada molt seguir les teues "aventures".
Besets,

Anònim ha dit...

No vols caldo? Dos tasses!
xDD t'estime moolt tio! Què gran!
Així que entens el futbòl americà? Jo al final també el vaig entendre. (Després de passar 3 hores insoportables i gelant-me)
Així que, pel que escrius et veig de puta mare no? M'agrada que escrigues tan freqüentment açí perquè es com tindre't un poquet més a prop. :)
Ja aniré escribint en el meu blog... el problema esque ningú sap que el tinc. Es més com una mena de diari.
Pero m'encanta que deixes comentaris ;)