dimecres, 24 de setembre del 2008

Primer contacte amb el gel!



Dons si,avui el primer contacte amb el gel,a les 6 hem anat Daniella et moi a la pista de hockey de Joliette que hi havie una hora lliure de patinatge per als aficionats, i sensacional, al principi estave un poc nervios, una pista tan gran, estaven jugadors de la meva edat per ahi mirant,que despres tindrien entrenament,jo en una vergonya tremenda perque pensave me caure moltisim i s'en riuran de mi, veie als xiquets de 7 anys patinar tan segurs i jo pensant,pfff si fa 3 mesos jo ensenyave a xiqüelos com estos a patinar.

Entre a la pista me mire als patins i pense,patins nous,gel Miquel no tingues por que es lo que sempre has volgut,i poc a poc m'he anat adaptant,he apres a frenar de un costat, es diferent, si frenar sobretot lo altre me he adaptat prou be i a disfrutar, me sentit amunto be, molt agust,1 hora patinant ha sigut espectacular,en una pista on se patinave....agggg que be, i quan torne a casa i mire el correu,un correu de Rennée dienme que segurament si que tindre equip per a jugar,lo mes segur que en un equipe B pero estic contentisim,millor dia no se pot tindre,perque no se,se que els mamons de afs diuen que no he de tindre expectatives ni esperarme coses,pero per mi el hockey,pfff, es una cosa que jo aspirave desde el moment en que vaig dir "men vaig de castelló",i aixó res mes vos deixe el video de la demostracio de la primera adaptació del patinatge sobre gel i una foto de Danielle que tant se la mereix perque s,esta implicant molt en integrarme en la familia i en la cultura.


11 comentaris:

FLORETA ha dit...

Ei Miquel! Que wai! M'alegre molt de saber de tu. Li vaig preguntar a la teua mami, que la tinc de profe, i hem va comentnar lo del blog. M'encanta, les fotos son estupendes! Sempre ho dic, vos tinc tanta enveja sana als que marxeu fora... un món nou, una nova cultura, nova gent, nous paisatges, nous sentiments... gaudeix molt per favor!!!
Besets

Josep ha dit...

És pot saber que fa vostè al Québéc en aquesta època de l'any!? Per l'amor de Carlos Fabra, que es congelarà el que no sona!

Si vol aprendre idiomes vaja vostè a Lloret de Mar (Selva Litoral).

Si vol conèixer cultures diferents, vaja al barri valencià de Russafa, o al barceloní Poble Sec. Més proper i més barat
;-))

(bromes a part, que vaja bé pel Québéc)

Neus ha dit...

miqueeeeeeel!!!
no sabia que tenies blog!!
i la hòstia! has escrit una montonada!!
ara mateixa no tinc temps, vaig super estresadaaaaa
però aquesta setmana que ve que tinc festa em ficaré al dia.

un besset ben ben gran!!!
Have a nice day!

Anònim ha dit...

miquel tot va be, poc a poc, i a mes a mes com tu vols, pero pensa que sempre les coses no aniran com tu vols, seran com son i prou, i tu amb la teva creativitat, aniras adaptante i transforman encara que sigue en la ment la realitat....pero pensa que el jo es disol quant pares la ment i estimes.....no hi ha distancia tot es u.

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

Ai Mitxel havies e deixar la puntilla en la filosofia,com se cregueres que no et conec.

Anònim ha dit...

miquel soc el teu vei causanilles m´ha dit ton pare que estas per canada, com va tot? que te contes per ahi? alguna te fa tilin? jejej mira q son totes molt guapes,rubietes i amb ulls blaus jejej q no cha que es broma. Espere que estigues molt be i t´ho passes fenomenal.

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

No,no es broma es veritat aci estan totes molt arreglaetes i mones,pero no,encara ninguna,son rares i son maça superficials.

Nomdedéu ha dit...

Bon jour compagnon.
Je vois que tu es bien installé.
Hier à un dîner j'ai rencontré ta soeur servant des tables.
Em va fer gràcia.
Ja aniré entrant de visita.
Tu patinant sobre gel al Quebec, i el Carles amb el futbòl americà als EUA. Si que en sou d'internacionals esta nova generació.
Procurarem deixar-vos en herència un país com toca. Segur que el fareu progressar.

Anònim ha dit...

Te trobo a faltar! Portam alguna pilota!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Ei xic!
No sas com me recorda aquesta cançó a tu tio.

http://www.youtube.com/watch?v=8Dy9EltIwvU

Que vage molt molt bé!!!