dilluns, 8 de setembre del 2008

Nuri


Fa molts anys,en l'epoca que vaig entrar a penyeta roja, la professore ens va manar per a casa fer una redacció: "Dos personas que te hayan marcado en tu vida",jo anava a 5º de primaria i vaig ficar a mon pare i a la meva germana, molta cosa no m'enrecorde la veritat el que vaig ficar, pero si una cosa clara: "ella me ha enseñado a ponrme en el lugar de los demas", i al cap del temps el meu pare i la meva germana m'ho han recordat moltes vegades que els vaig ficar a ells i en especial a la meva germana...



Han passat els anys, i si hauria de fer una altra redaccio sobre el que m'ha marcat no acavariem, perque a pesar dels seus mals despertars,lo molt que dorm,dels canvis d'humor que te, i les coses que tots tenim, ella m'ha sabut corregir i ensenyar tot el que ha pogut,i gracies a ella,he pogut ser millor persona,perque he vist en ella un exemple de persona que sempre ha estat al meu costat i m'ha ajudat en tot,una gran persona que en la seva vitalitat ensen tots els cors de goig i alegria, en la seva estancia en els itinerants del amunt,ha revolucionat tot el campament i ha fet mes intens aquella convivencia, Nuri sap captivar l'atencio de tots,i organitzar no es dicifil per a ella, si mes no el campament ha eixit rodat amb la seva ajuda, pero per damunt de tot el seu servici ca als altres i la seva força es el que fan de ella una xica excepcional.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Se nota que l'aprecies eh ;)

Adéu.

Anònim ha dit...

Miquel eres un SOL, t'estime, jo aprenc cada dia amb tu. segueix sempre amb eixa alegria, vas pel bon camí i que ningú et faça sentir mai malament, vals massa

Anònim ha dit...

es que tens una germana que es una MARAVILLA!