diumenge, 28 de setembre del 2008

Fin de setmana remarcable

Dons, comensant per el divendres,vaig anar a veure l'Action,l'equip junior de la ciutat de Joliette,perque es l'unic equip que hi ha,pero molta gent va a veurel, i hi ha molta calitat,i tambe cargues i espentes,peró ho vaig entendre per fi, en eixe joc es necesari ,no se fan mal la majoria de les vegades i es un joc tant rapid que l'unic que pots fer per parar al jugador es ficarte per el mig, no pegar-lo,aixó no ho vaig vore,les tipiques disputes per els roces normals, pero ja esta. I despres,-encara que va pedre- vam anar a donar "una volteta" per el centre-ville de Joliette.

Al dia següent per el mati a per un stick d'hockey que me va fer goig i alegria vore un stick tant bo en les meves mans, per la vespra nit vam anar a Montreal a un restaurant prou bo al sopar de l'empresa de Alain,i el diumenge encara que jo no volia,vam anar a la sortida de les pomes una altra vegada,perque ho organitzava AFS i anaven molts estudiants, i en un principi no volia,perque m'havie d'alçar pronte,peró despres m'ho he pasat genial,ja que en una de les poques coses que te rao AFS es que en els que millors te entens, va estar genial el parlar en ells i sentirte una altra vegada abrigat de persones que coneixes un poc,perque lo que ens coneixiem es que femm la mateixa experiencia,i que ens enteniem.

Va estar genial,i els vaig ensenyar la canso "aixina s'afafa un pato" Com podreu vore en el video següent,no vos enrigueu per la meva desafinamenta.





7 comentaris:

Anònim ha dit...

La canço del pato genial, i que fan coses bones tambe.
N'hi voltes que ens tanquem en conceptes i no veem altres posibilitat i sense voler t'ho pases de meravella. Avore quan escrius en français, i veem els teus progresos, la meva adreça correus(jporcargo@bjc.gbancaja.com)

Anònim ha dit...

la adreça es jporcargo@bcj.gbancaja.com

kaikaba ha dit...

Miquel, ets un artista! Ets el tio més ben pàrit de La Plana! Felicitats pel teu sant!
¿On estás també es diuen misses?
Estem contents de tenir-te com amic!
kaikaba i els seus companys

Anònim ha dit...

Aixina s'agafa un patooo

jajajajajaja

que diox tio!

segur que t'ho passes de puta mare!!

Unknown ha dit...

Molt be Miquel! aixina se fa, estenent l'esperit campamuntero.
espere que t'ho estigues passant genial.
ja anire llegint més coses teues!
un gomet i una cullera per a tu! =)

Laura moni

Anònim ha dit...

...I llego el dia que el alumno supero al maestro...

Anònim ha dit...

hola miquel, feliç pel teu sant, no sabie que eres tan llest, m'he quedat anonadada del teu blog.
virginia