dimecres, 3 de setembre del 2008

Dos setmanes...i quan mes?


Dons si ja fa quasi dues setmanes que m'en hauria d'haber anat a Quebec(Canada), pero pels problemes de visat encara estic esperant una resposta clara de quan m'en aniré, i avui tornare a trucar, per molt que me diguen que me trucaran ells,per a mostrar-lis la meva frustració i desesperació, el que no pot ser la veritat esque perque ens retrasarem 3 dies en enviar uns papers,perque el notari tenie el ous grossos i va tardar en fer-lo,que per aixo ara ja fage tres setmanes que el visat hauria d'haber arrivat, que si que AFS no te la culpa perque no hi ha manera de contactar en la embaixada canadenca perque esta en Paris i no te ni telefon i al fax no responen vale ahi no poden fer res...pero no se en la barbaritat de dines que els paguem que el unic recurs que tinguen siga una embaixada en tota europa que no tinga telefon...no se me pareix amunto poc serio,damunt el mes gracios esque ells estan tranquils,si el meu pare els va trucar i va i li diuen que aixi macostume a sofrir...pero de que van!!!i l'altra es la de la embaixada canadenca,que dius,home no fa falta tindre nomes una embaixada en tota Europa...Castanyuts!!! que no si si va un canadenc a Anglaterra per exemple i te algun problema en que no pot tornar o qualsevo cosa que fa?perque no hi ha telefon,sen va a paris a entrar a pateta a l'embaixada? no se...la veritat peró no esta gens clar,el mes segur es que hi hage alguna part que estara eganyant,o l'embaixada o AFS ,que jo ja he perdut ja he perdut tota la confiança amb ella per tot,la putada es que una vegada que t'has fet la idea,que HAS ANAT A MADRID,que t'has despedit de tothom,sabent que l'institut ja ha escomensat alli i que ja passen llista nombranme...te trenquen els esquemes del que esperes i ara u esta desorientat, que fer...? res mes a seguir esperant i a perdre la esperança de que men vage...sense frustrarse i a seguir endavant...
J.Miquel Porcar Mallen

7 comentaris:

Isart ha dit...

Ei, soc Isart , i espere que pugues nar-t'en ja, perque per a tindret a Castelló amb la cara d'ahir...
Et desitge que pugues anar ja a Canada i que ho gaudeixis.


saluts.

Anònim ha dit...

Hola tio.
Sóc Enric.
Estic completament d'acord amb Isart.
I ja val, de jugar al movil.

Carles Beltran Pérez ha dit...

eii
No sabie que estabes en aquesta situacio
Per aci tot esta be
Ara estic en el autobis anant fins a l'institut
Hi ha alguna persona mes en la teua situacio?
No res una putada
Que s'arregle tot I que prompte estigues en Quebec

Sent from my iPhone

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

ey,pos si l'un ic que vullc es anarmen ja que ja faig tart al institut i es un merder...damunt este divendres tampoc men vaig i haure d'esperar a que me diguen algo

Anònim ha dit...

Anim, Enriquito; que per el que has esplicat, aixó no està ben montat. Només una cosa: no deixes que amb el temps intenten tirar-te a tu la culpa del que ha passat. Perque a lo millor ho intenten. Tingues present de qui ha sigut l'incompetivitat. I no ha sigut la teua eh?
T'estime

musicalex90 ha dit...

mleit siga mikel... jodr jodr... si no fores un dels meus millors homes... deuries de donarlos una palliça... xq aixo es un "catxondeig!" xD. WEno q tal mikel? ara veig q tens blog (per cert no cal ficar el www, funciona exactament igual amb que sense)y tho dic xq veig q ara de cop esta la moda de ferse blog xD pro jo com q ne tinc 3 i un fa un any pus ja se d q va la cosa... ja me visitaras tmb.. encara q nose.. es distint...
per cert el carles que cabro ahi jactanse de nosaltres amb el seu "iPhone" xD.
Weno aixo q se solucione tot, que tingues bona estada...etc etc etc... bye mike!

Anònim ha dit...

Es veu que el comentari que et vaig deixar l'altra vegada no s'ha publicat correctament, si que ho senc perquè em vaig enrollar prou!, Pero en fí! sobre tot volia que sapigueres que ací a Castelló no ens oblidem de tú i que esperem que t'ho passes d'alló més bé. Et trobe a faltar pels matins, amb les llaganyes als ulls..... Ara em trobe a Rosa tota sola......
Un beset de la tia Amparo.