diumenge, 7 de setembre del 2008

Mala educació


Avui, he anat al castalia i he vist un magnific espectacle, el Castelló ha guanyat al Celta de vigo per 2-0, i s'ha vist molt bon joc la veritat peró ha havut uns esdeveniments que m'han deixat un poc...extrany, he sentit per un moment que la gent estava insoportable i que no m'abellia anar a un lloc on la gent fora aixi...

Hem vist la prima part perfectes sentats a la filera mes alta de gol nort fins que dos senyors ens han dit que aquells eren el seu lloc,en molta educació,cuasi ni m'he enterat,s'acave la primera part i en el descans baixem a pendremos alguna cosa i tornar cap als seients...la questió esque m'he sentat detras de la primera fila dels seients,al costat de lentrada,on no hi havien seients, i de repent me quirde un senyor super ironic i m'escomense a dir: "muchisimas gracias por taparme la porteria,he!muevete!" amb una mala baba impresionant,de veritat el xic es mereixia un parell de guantaes,i lo pitjor esque era un homme de uns 50 i pico anys, dons jo li dic: "val,val "em fique un poc cap a darrera i solte un altre homme de edat pareguda que estava detras: "pues ahora me tapas ami hombre" ha sigut en una arrogancia que ma deixat inquiet tota la resta del partit,me llevat i he anat a buscar uns altres seients sense dirlis res...encontre uns altres seients i ens sentem, i al cap de 10 minuts venen uns xiqüelos a sentar-se i nosaltres ens anavem a llevar clar pero avans de que poguerem dir res be la mare tota sofocà que estava al altre costat xillant-mos que ens apartarem que les places les havia pagat ella i tirant-mos fora, en una altra mala llet que m'ha deixat...impresionat "os sucederá muchas veces esto"...



No se si la societat ha canviat d'un moment a un altre pero m'ha paregut exceciu tot aixó, que si que al senyor li molestavem i no deviem estar alli,o que la senyora te tot el dret del mon a reclamar els seus seients,esta clar no li ho negue,tenen totla rao,pero la manera que han dit es amuntó roina, en aço vullc dir que les maneres de ineractuar entre la gent no es d'una manera civica, aixo no es conviure en una ciutat, la societat pareix desde el meu punt de vista que se esta centran en l'individu per separat, la gente saluda i ajuda nomes a qui coneix...i avegades...

N'hi en els delmateix barri ni edifici se tracten com si convisqueren junts,o quantes vegades la gent no s'espera a que obrigues el portal per a que pugeu junts en l'ascensor,o en les tendes del barri l'ambient s'ha tornat fred...res,que jo pense que la societat te que intentar mirar d'una altra forma la vida, i pensar en tot, tot, tot, el que no ens agrada que ens fage la gent, perque crec que de veritat el secret esta ahi,en no pensar tant en un mateix i pensar primer en els demes, de com afecten les nostres accions o paraules als demes, encara que es molt repetitiu crec que el secret esta en la primera llei del civisme: "No fages als altres el que no vols que et fagen atu"

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Miquel, sóc Cuevas.

Sempre que he anat al Castalia he tingut la mateixa sensació, i crec que és un bon exemple de les relacions que mantenim a Castelló: caluroses i sempre a crits.

En realitat millor no et queixes, que jo el preferisc abans de les que tinc ací: políticament correctes i completament fredes. La gent pot odiarte, però et parlarà sempre de vosté i amb una correcció que dona por.

I si molestes, ningú et diu res, però desprès s'ho guarden per atacar-te quan tenen la oportunitat.

Jo personalment preferisc que m'alcen la veu i em tracten mal a que siguen políticament correctes i t'odien per dins.

Salut!.

Anònim ha dit...

Completament d'acord Miquel.
La veritat que les poques vegades que he anat a Castalia, no he tingut massa bona impressió, però bueno tot el que dius es troba a tota la població.
Dona vergonya com tracta la gent a l'altra gent pel simple fet de no ser coneguda.
La gent deuria de ser un poc educada i com tu has dit, no tractes mal a la gent, si no vols que et tracten mal a tu.

Ens veiem. Ja m'informaràs de com va l'altre tema, que és una putada, i comence a ser indignant.

musicalex90 ha dit...

Miquel, et puc dir que el que es veu a Castalia no deus generalitzar-lo perquè és que és increiblemt fóra de lo normal (de lo anormals que són).
Weno res. un salut!

PD: ey a vore si a mi tmb me poses als links q jo al meu si que e posat el teu!! :P
Salut i respecte!

Josep Miquel Porcar Mallen ha dit...

Ei no t'he ficat perque no em deixa vore el teu perfil i no puc vore el teu blog!ja ho he intentat.

Anònim ha dit...

vas tindre mala sort Miquel...
una colla de 10 persones ens vam colar a tribuna tenint pase de Gol Sud Alt i no ningú ens va dir res; obviament si algú haguera protestat ens hauríem anat, però ningú diguè res.

alex..castalia té als seus ultres sense cap, però d'això hi ha a tots llocs xDD, no generalitzes que és un perill...jo dire que el Madrigal és un camp on tot són majors de 60 i que és un cementiri..que pot ser veritat però segur que algú anima alguna volta...

tornant al tema, tens tota la raó, Miquel...si el seient està ocupat t'ho poden dir de milers de diferents maneres...però hi ha molta gent que no té educació pel món...què li anem a fer?

musicalex90 ha dit...

Otia! pus era veritat, tenia el perfil no compartit, xD WEno t'ajude amb la feina, el blog es: http://musicalex90.blogspot.com
Acabe de començar un nou que va de pelicules (vemospelis.blogspot.com) tot i q fa 4 dies q marxa. este el faig compartit amb més gent, amb el que vull dir que si algú li mola i sol veure pelis y vol participar comentant critique de pelis daltres, i donant tmb la seva critica d'alguna película que haja vist... només ha de posar-se en contacte en mi.
Weno un salut, que pareix q estiga fent spam.
X cert q seguixqes aixi q a mi me mola tmb este rollo.. si te fixes al meu blog, en "coses filosófiques" tmb tinc reflexions paregudes (el que passa es que com no se m'acuden tant sovint pose tmb un poco de tot.
Dw!