dimarts, 23 de setembre del 2008

La sortida de les Pomes

Dons el fin de setmana va ser prou actiu,sobretot el disabte que vam fer moltes moltes coses,principalment men vaig anar tot el dia amb Renée a pasar el dia fora.

Renée es en teoria la meva aconselladora de AFS, te 34 anys i es aconselladora per primer any perque l'any pasat volie tindre un xiquet en sa casa i afs no li va deixar perque ja ere maça tart,o no se per que,aleshores va desidir ferse aconselladora,pero la veritat esque no hem parlat cuasi res sobre el que deuria fer o no deuria fer,m'agrada mes aixi damunt ella no te ningun xiqüelo més apart de mi i te molta ilució,de afs no sap res ella,perfecte,millor.

Em vaig alsar prontet a les 8:00 i vam anar a comprar unes coses al mercat per al sopar,despres vam agafar el cotxe i vam anar a la sortida de les pomes, on la gent va a un camp de pomers i va cullint pomes i despres se les cobren,me pareix extrayisim, la veritat, molta gent que perque una poma estigue pîca una vegadeta i xicoteta la tiren i juguen amb les pomes,moltes es fan malbé,pero en general me pareix molt extrany que celebren aixó.


Despres vam anar a menjar a un restaurant esportiu amb moltes teles i coses que tentretenien,un avuio en mig del restaurant(encara que diguen que no,els canadencs i els quebequans son americans com tots els demes).

Mes tart varem anar a vore el niu d'avestruç de Quebec,on em van explicar en frances els diferents tipus de avestruç,que jo pensae, que fan aci? si fa tant de fred.

Varem tornar a Joliette i vam fer la tipica barbacoa, i despres vaig anar a jugar als bolos amb els amics que vaig fer en l'institut molt majos els de musica que en seguida que vaig arrivar,ei tu eres el nou el d'espanya,i jo com sempre explicantme que soc de una altra nacio de espanya,com ells en quebec.Vaig guanyar dos partides de 4.

Al dia següent vaig anar amb Danielle a pegar una volta per el poble amb bici,vaig valorar molt aquella volta,molt bonica i per llocs preciosos. Aci vos deixe unes fotos del viatget, on podreu apreciar els primers tons rojos en algun abre,d'aci una setmana tots esl boscos estaran aixi.

I un video demostrant que aci tot es vert:
http://es.youtube.com/watch?v=ug9JcOuSKjc


1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei Miquel, justament passava per aqui i acabes dactualitzar!! Com mola, m'alegro de q te vaigue tot molt be i de q haigues trobat un grup de gent maja i aixo que dius dels quebequians que no estan implicats, que vols q te digue...aqui passa el mateix! Bueno, aqui estan els maoris, que son com els descendents duna tribu q vivien aqui abans de q els anglesos vinguessen, i el cas es q ells mateixos estan orgullosos de ser maoris, pero no defenen la seua cultura, parlen angles en les seues cases i se donen un mal nom, nhi ha moltissima gent maori embarassada molt molt prompte i beuen molt i son els q mes passen de lescola i tal. A mi em pareix un poc trist, pero que hi farem... si tinc temps et contesto lemail, val?? Vinga cuidat!!

Marta