dimecres, 31 de desembre del 2008

Una cosa a millorar per el 2009..

Cada any, sempre m'he fet un objectiu, una propocicio, concreta,sempre tenia molt clares les coses que volia aconseguir, o volia millorar de mi mateixa, defectes que tinc i seguire tenin, els he intentat millorar, i despres de tot alguns els he millorat.

Aquest any es tot distint, i al dir tot es tot, els sentiments i les sensacions,com tambe la percepcio de vore les coses...

Segons les experencies, i segons el meu punt de vista, crec, que en aquesta experiencia s'apren tant,quan arrives com quan ten vas i estas en el teu pais una altra vegada,perque quan u de veritat apren els seus errors i apren a millorarlos,segon el que em passa i el que m'ha pasat, es quan ha passat el temps i has vist molts punts de vista i has reflexionat,d'alguna manera quan ha passat molt de temps o pareixen tan llunyans es quan els pots veure clars i aprendre tant d'ells,tambe quan ten vas els records i errors que u intenta millorar de la experiencia pareixeran llunyans,i per aixo crec que creixes molt i aprens tant de la vida,entre altres coses...

Aquest any, millor aquests ultims dies, he pensat en que tinc que millorar, i de veritat que me donat conter de moltes coses, de tonteries que he fet, que he dit, que he pogut fer mal a moltes persones i que encara ho podrie fer, de tantisimes coses, que no les podrie pensar ni desijar totes juntes.

L'any pasat em vaig proposar estimar a totes les persones un poquet, no tindre odi en el meu cor, intentar no tindre despreci per la gent,fins la gent que no m'agrada, i despres vaig creure-ho conseguir-ho, i ho parlave com si presumire de lo que havia fet, ara em done conter, al estar en gent tant diferent, al estar en gent que mai me podria imaginar que foren els meus amics, i que en realitat n'hi ha que m'estimen be, quan se que no se valorar ni estimar com me proposava i com creia que podia fer,pareix que no hage millorat gens ni miqueta. No desespere, crec que estar en persones totalment diferents a mi es lo que pot fer que les valore tambe.Mai ho habria imaginat,ser un gran amic d'una persona pija,rica,fet a la moda ni en una educacio que me xoca moltisim,en uns gestos,actes i manies que no podria suportar en Castelló i que d'alguna manera han condicionat els amics que alli tinc, pero ara ho soc, i aprenc a ser-ho,el ser amic,no creieu que me faig pijo ni perc els meus principis.

En aço dic,que he dit moltes tonteries, me cregut mes de lo que soc,massa vegades, jutjat mes de lo normal i despreciat com no ho volia fer. Per aixo per a aquest any nou,2009 no se que proposarme, per por a no poder cumplir-ho, per por a creure que ho conseguisc i despres desmentirme ho fer encarra mes errors i cagarla mes...

Pero al final u apren, que la vida te uns cicles, que tots passem, que alguna vegada algu la te que cagar, i dir: "pero quines tonteries vaig dir, i com vaig actuar!", i que ho te que acceptar,que tots passem i ha d'estar tranquil en els fets ja succeïts.

En final, me decidisc a millorar o aprendre, tot el que puga millorar, pero tot el que puga, no me fique un limit ni una meta,perque u no sap quan arriva al final del cami. Per aixo, espere com lluis llach que el viatge a itaca sigui llarg, i que pugui aprendre i enriquirme d'aquest cami, quan mes millor, i que duri que duri perque el bonic es vivir aprenent,no saber-ho tot, si ho saberem tot,on estaria la gracia?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

FELIZ AÑO! TE DESEO LO MEJOR POR ESAS TIERRAS, APROVECHALO QUE EL TIEMPO PASA VOLANDO!

Anònim ha dit...

Bon any estimat Miquelangelo, espere que no ten pujes a la parra com jo, i poquet a poquet, un dia despres del altre, es fa cami.
Mitx

Anònim ha dit...

Feliç any 2009, que els teus somnis es vagen cumplint poquet a poquet,sense pressa i sense pausa. a estem al Gener, aço va volant... 17 b7s

Pere ha dit...

eiiiii, igualment miquel!!!

que, ja saps parlar francés? jaja

au, a disfrutar de 2009 més que el 2008, i ale, a disfrutar s'ha dit!! xD

records desde la Plana.

Anònim ha dit...

FELIÇ ANY NOOU!! ma encantat este ultim apartat.. que bonicoo! jeje
te desitjo lo millor y que aprofites tot lo que pugues alli on estas! :DD menos mal que encara ens falta cami per arribar al desti.. sino tampoc li voria la gracia!! xD un besset de nadal retardat!! :P
irene

Anònim ha dit...

Miqueleeet! Bon any de part de tota la gentola de la banda!
Te trobem a faltar! Per al 2009 proposat algo fàcil i au, tipo no beure alcohol o fer esport cada dia xD
Un abraaaaç!
Joan