dimarts, 2 de desembre del 2008

Tocant rock

Aquest fin de setmana teniem el sopar d'espaguetis de AFS,i ens havien dit de preprar alguna cosa com espectacle,ere el mateix dia i me va trucar Asmus,un de dinamarca i em va dir que en seguida m'arreplegaven i anavem a montar algo,al principi vaig pensar,"pero si no tenim res!!" i despres" me cachis,jo volie anar a vore el barça sevilla",pero al final vaig acceptar,vam anar i la gran sorpresa ell no tocarie el pieno com hjo creie,sinos la bateria,i ahi ja estava derrumbat,saxo i bateria on va aixo?
Sincerament podriem fer concerts junts que farien mes festa que alguns grups punkarras de Oi!,vam preparar 3 cansonetes dos de rock i una de reggae i va eixir genial,improsvisant i quan arrivave el momento cumbre me vaig tirar per terra,tocant el saxo i arrastranme,tipic de les pelicules americanes,ahi improvisant-ho tot, i fen cuarte cosetes que haviem assajat i altres cuatre que no les haviem preparat,habaneres,per ser un noi excelent,blue bossa,un reggaetone que va eixir sol i la canso nacional de quebec vam eixir triomnfants,i despres a ballar, o fer un poquet el bobo, mos ho vam pasar genial,va estar veritablement be,si me vaig enriure, comentqant quan estave per terra arrastranme ahi improvisant rock,i la gent ballant,jaja.
I el dia seguent vaig marcar el meu primer gol en hockey,per fi!i em van donar el puck del partit com a regal.
I el divendres per la nit "THE ONE NIGHT BAND"!!!!! yes!!

6 comentaris:

Nomdedéu ha dit...

un dia hem de tocar el saxo junts.

Anònim ha dit...

Xe Micalet, com va?
Mira que eres parit.
Drosi

Anònim ha dit...

one night band??
l'altre dia estaven ací a la japan.
espere que vage bé miquel.

Anònim ha dit...

Hola soc Batiste i Manel, acabe de vore't el teu blog i vullc dirte que et seguire lleguint i et contestare

Belenxu ha dit...

Cariñet!!

Per fi tinc noticies de tu i a mes he trobat la teua direccio del blog per poderte escriure. Espere que per alli estigues genial q mentres per açi esperem el estiu per tornar-te a vore.

mil bessets

Amparo ha dit...

Sòc la tia Amparo, em pense que he posat comentaris en el lloc equivocat, allà pel mes de novembre... m'he fet un xicotet embolic, en resum et deia que t'hem trobat molt a faltar aquests dies que ens hem reunit la família amb moitu de Sant Nicolau, i també auvi pel bateig de Joanet... tots hem escrit alguna cosa per a tu a l'ordinador de ta mare, i no hem pogut entrar a la wi-fi per voret, peró igual estaves amb tots nosaltres. Molts besets, i fins prompte nebodet estimat!!!