diumenge, 7 de desembre del 2008

Guitarra!


Aquest divendres vam anar a montreal a vore uns concerts, al final no vam vore el que voliem,The one night van tocar els segons i com vam vore que el primer grup ere pun america ens vam anar al bar del costat,pero bueno per la vesprada vam anar al estadi olimpic i al Biodom. Gran vesprada. Poca cosa tinc mes que contar,avans m'haure d'aclarir tot el que tinc que fer,i buscarem les coses que vullc fer,perque no magrada viure vivint en les vesprades en casa,necesite fer alguna activitat que m'omplisca per dins, he enviat un email a una ONG que ajuda als pacients de cancer,es l'unic que he encontrat en el meu poble,encara no m'han contestat,pero preguntare a qualsevol si puc fer algun tipo de trevall benevol (asi ho diuen asi), vullc fer-ho, pot ser una chispa que m'ha eixit fa uns dies pero esque em senc buit fent el que faig, i res vos deixe unes fotos de animals molts xulos del Biodom.

Ah! I ara tinc una guitarra per alliverarme quan em faça falta,cantant les cansons de tota la vida i tambe en angles(m'han recomanat que es lo millor per apendre el accent i no se mho han dit).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Eh, Miquel volia comentar que no et desanimes, tu portes tant dintre teu, que pareix que no et satisfà res de la cotidianitat....Fes el que vullgues pero pensa que per a realitzar-se no fan falta grans empreses, sols ser i fer feliç al que esta al teu costat.

Anònim ha dit...

Miquel... només llegint el que acaves d'escriure em done conte de que ja has crescut. Es preciós que vullgues dedicar les teues hores a gent que ho necessita. Són coses que et van omplint tant per dins com per fora; això si, guarda temps per tu, per assimilar aquesta nova vida que, si no es com et pensaves que podría arrivar a ser, t'ho dic per experiència, una vegada tornes a Castelló voldràs tornar a Quebec, i pensaras en totes les coses de profit que vas fer.
M'agrada que toques la guitarreta... jo em vaig quedar en noche en la selva. (T'enrecordes que la vam aprendre a tocar a la vegà?) i que, d'una manera o una altra ens tingues sempre en el teu cor.
Nosaltres et trovem moltissim a faltar. Però, et torne a dir: aprofita el temps al màxim Miquel. Sonriu; i sigues feliç :)

vicent_94_cs ha dit...

yeep figura

Que tal tot? epere que molt be per aquelles terres :D, la veritat es que no se que ficarte pero la veritat es que m'abellie escriuret. Supose que ja t'hauran aplegat les dedicatories de la familia que vam fer el día del bateig, bueno pues una vegada dit aixó... m'en vaig a dormir xD apa adéu.

**Vicent**Aparici**Porcar**

Anònim ha dit...

WaW!!
J'AI TOUJOURS HABITER ICI PIS JE suis jamais aller dans le stade olimpique!!!

:P
mary
-XxX-