dimecres, 26 de novembre del 2008

Cas Bojan

Segurament,habreu sentit a parlar(els fanatics del futbol) que Bojan esta pasant per un malt moment ara mateixa,no juga al tope de les seves posiblitats,juga poc,mal,no veu molt porteria,en la posició que no es la seva,extrem,i per a ell dificl serà,que l'any passat,va saltar al primer equip jugant una quantitat boja de partits i marcant 10 gols en la seva primera temporada en el primer equip...sera dificil perque la seva situacio ha empijorat,encara que ara l'equip jugue millor,i tinga mes cualitat...tot aço si veiem la prensa,en realitat no se que li pasara pel cap a Bojan.
Dons algo paregut em passa aci,l'any passat vaig viure un dels meus millor anys en el hockey,vaig escomensar en el primer equip de categoria absoluta,primer en la segona linea,i despres vaig anant veient porteria,i guanyantme la confiansa de Nacho,quan mes va pasar mes facilitat tenie de marcar,el meu nivell ere comparable en la gent que portava molts anys jugant en l'equip,i a final d'any vaig jugar uns partits en la primera linea...
Ara jugue en gel,he canviat d'equip,i les condicuions son optimes per a apendre,Canada el lloc on el hockey linea es l'esport nacional,pistes d'hockey gel perfectes,i material que en espanya mai hauria comprat,pero l'entrenador,o no confia en mi o no ho vol veure,que ficanme de defensa no ajude al equip,jo,soc un jugador que li agrada estar a metres de la porteria i no tindre moments per a pensar,pero fica a altres jugadors que ho fan pitjor que jo ho faria i la situacio mesta rebentant,no soles es que jugue de defensa,he de respetar les decisions del entrenador i aportar el que pugue a l'equip,pero els entrenaments i els partits no tenen una base logica per jugar-los.L'equip no te un joc definit,cuasi sempre es un dia juguem be i un altre juguem mal...Damunt,com ja he dit,soc un jugador,que busca el gol,es com ficar a eto a la banda o al migcentre,ell es un jugador que necesita el gol,que pensa en ell,i que quan mes marca millor es i millor juga,en mi pasa algo paregut,no es chupar es estar convivint amb el gol,i mentre l'entrenador no em fique a la banda dreta o esquerra,poc importa,bno crec que vesque molt de gol,perque asi pareix que els defenses sol defenen i els atacants sols ataquen,i aixina se viu en el vestuari...
Ara ha nevat,i l'unic que espere es que se gele la pista de patinatge per poder nar a jugar a hockey totes les vesprades,i entrenar,com a mi magrada,tirant a porta i presionant.

3 comentaris:

Nomdedéu ha dit...

A vore si tens sort i et paguen tant com a ell!

Anònim ha dit...

Ei Miquel, fa temps que em volia passar per aqui pero la veritat es que no he tingut massa temps, estic aqui de vacances d'estiu i estic aprofitant per a viatjar pel pais tot el que puc abans d'anar-me'n, perque a saber quan tornare a vindre... i dema marxo de viatge una altra vegada!
Per lo q et preocupa en l'entrada... per que no parles amb l'entrenador? Potser es que no s'ha donat compte de que no estas comode en defensa o potser no vol ficar tanta confianca en un membre nou de l'equip... no se, parlar sempre ajuda en les coses i no fa cap mal, no?
Bueno Miquel, espero q te vaigue tot molt be i que seguixques aprenent, que aprofites l'experiencia i visques cada moment! Molts besets des de l'altra punta del mon!

Marta Ruiz Fores

Anònim ha dit...

Estic segur que si entrenes de valent i aprofites les oportunitats que te pugue donar l'entrenador tornaras a disfrutar. No tingues presa en que te torne a posar de davanter, demostra que eres un gran jugador també en defensa i apren a jugar darrere.