dimarts, 11 de novembre del 2008

Real Rock

El disabte vaig tindre assaig,brutal!,me va eixir brutal,genial, vam fer el real rock,si,una altra vegada sentir "reggae,reggae,reggae!" I el reggae tornae a ferme vibrar i a recorer totes les venes.


Per als que me coneixeu, poc o molt, sabeu be que son un adicte al reggae,boig,fou, i que disfrute com un xiquet quan el sentisc i encara mes quan el toque, tornar a sentir el real rock va ser com tornar a pujah'l to per uns instants, i va ser brutal...


El disabte genial,una versio del real rock molt diferent,molt quebequesa pero molt reggae i gran tambe,llastima que no vaig portar la camara i no vaig gravar isa gran canso,pero el dilluns hi havia assaig i la vaig portar i en seguida per calfar un poquet i fer jam,que aci ho fan sense parar; vam tocar el real rock,no va eixir tan be,pero igualment vaig cantar i aquesta vegada ho vaig gravar, pese als desafines,els gallitos i que verdaderament no es la millor versio que se pot escoltar,no m'agrada molt la veritat, la penjare, per a que vos continueu enriguent de com cante,i pogueu vorem disfrutar.
http://www.youtube.com/watch?v=YuG8jk-goVU

I avui, hem anat Jose i jo a vore un concert de bigs band al Cegep de Joliette,tambe genial,jo me creie que serie pitjor,perque pareix que els estudiants comencen a estudiar enserio la musica en el cegep i l'universitat,i crei que tindrien poc mes que el nivell de 5 de secundaria,pero no,els he vist a tots correctes,no bonisims,pero si correctes,en una gran afinacio i un bon so,no son cracks com molta gent que he vist en el conservatori de castello,pero si que son prou bons,en el cegep podriem dir que hi ha una bona educacio en lo musical,pero lo espectacular ha sigut la big band de luniversitat de Montreal,no se si ere lo millor de lo millor,pero tenien un jazz-reggae-blus,que m'ha deixat impresionat,els saxos sobretot,un saxo bariton ahi improvisant,si no l'haguera vist haguere dit que ere un tenor o un alt,perque fua, quin so!

Tot aço m'ha inspirat prou,i he escomensat a fer una obra pêr a saxo molt dificil de tocar,pero no es aixo soles el que vullc m'ha tornat l'ilució per tocar,per tindre ganes per apendre,avui he deixat de tocar perque Alain s,en anave a dormir,pero estava assajant en unes ganes que... no se se m'han pasat moltes coses pel cap,escomensar a composar,pot ser... es un progecte ilucionant,dificil pero que me fa tindre unes ganes d'apendre el saxo i millorar la qualitat del so que fa temps que no tenie.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo soc un fidel seguidor teu, vaig llegint, i veig la teva espenta, el teu coratge, la energia que traus en els moments dificils, i que s'escampe al teu voltant; els nous atletes del nou segle, la juventud que pot canviar el mon i crear-lo de nou, esta en eixa generació, amera de sabiesa, i amb un cor grandios.

Anònim ha dit...

Em pots donar la teva direcció de Canadà?

La meua es:

ADRIANA GARCIA GARCIA-ARQUIMBAU
C/ Roger de Llúria 147, 1er
08037 BARCELONA
SPAIN

Anònim ha dit...

Eres tan Porcar que voldria besar-te, bojament, als morros.

Take care!


Víctor