dimecres, 22 d’abril del 2009

L'alchimiste


Avui, Alain i jo hem anat a vore el ultim partit dels Canadiens de Montreal al bar de l'alchimiste, ens hem pres4 birres i una de natxos i hem vist com els de Montreal perdien i deien adeu a la copa, i parlant parlant hem arrivat, que aço s'acava, que queden menos de 3 mesos i que s'acav, si repetitiu, pero es aixi, moltes coses per a dir, i poc de tenps per a fer-ho, i li viscut ja ha passat i no es repetira, els moments de hockey en l'exterior a -30 graus son els millors de la meva vida en quant a disfrutar del hockey, els primers moments en l'escola, sufrint com un mamó i com si fora el mes dificil del mon quan ara em pareix estupid, els amics amb els quals no m'entenia...
Queden poc mes de 2 mesos i ara tinc que dir tot el que he de dir, no ahorrarme res, dir a la gent que m'estime, que me l'estime i trasmitir tot el que no he trasmitit.
L'alchimist, es un bar on desde el principi hem anat, i on la relacio entre Alain i jo ha estat mes fluida, mes natural, mes ne el nostre ambit, pero avui he sentit que ell parlava com si tinguera la mateixa ansia per isos 2 mesos i mig, isa ansia per dirme que jo m'he fet un lloc en la seva familia, i si, Alain ha sigut de les persones que mes li he notat les coses, natural com es ell, els dos sabem, que tot aço quedara per a sempre en nosaltres.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànim miquel, que jo els millors mesos que vaig passar a genève van ser els dos últims. Pareix una xorrada, però quan ja coneixes el lloc, la gent, a on anar o amb qui eixir de festa és quan s'acaba.

Anònim ha dit...

Avui es sant Jordi en estes terres vora la mar, se que la birra es mol bona per ahi, pero un llibre, una rosa i una birra son tambe molt bones.........
mitx

Santi López ha dit...

Bo, ara que domines l´idioma, ara que tens bons amics, ara que ets sents com a casa, ara es quan s´acaba aquesta experiència. Pero no et preocupes, en Castelló t´aguarden un montó d´amics i parents amb ganes de trobar-se amb tu; i sempre et quedará el bon recort del temps que estigueres al Quebec. Tots vivim de bons recorts. Així que ja saps, a gaudir del temps que et queda al Canadá. Un fort abraç. SANTI.