dijous, 9 d’abril del 2009

Hola?

Ara en una horeta, arriven els meus pares, i me senc "raro", la primavera comensa, que encara freda, i les sensacions son moltes, trove activitats noves que fer, que mai haguera fet, i ningu diria que miquel ho podria fer, i pareix que tot torne a comensar, despres d'hibernar, ixc de ma casa i puc caminar sense que "em fage mal el fred", la neu es derreteix cada dia mes, i la temperatura s'en be de mes en mes agradable.

En pascua els meus pares, viatjarem per on puguem, la setmana que be, men vaig a Boston, i la seguent a Toronto, per no dir les festes en els de hockey, els ateixos que m'han fet un album en una foto de cada un i m'han pagat la camiseta del equip i moltisimes coses mes, que me porten de festa i de tot.

I esque arriva el moment clau de l'experiencia, en el moment que pot ser disfrute molt mes que tot lo altre junt, escomense el bon temps i per fi veiem el sol despres de la escola, i venen els meus pares, i es no es que no els vullga pero no me fan somriure ara, esque ja porte el somriure a la cara desde fa molt de temps. I nomes fara que la alegria esclate!

3 comentaris:

Neus ha dit...

ai quina alegriaaaaaaaaa
la familiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
=)
=)
espere que disfrutes moltíssim.
per cert, avore si me pots enviar la teua direcció postal
crec que me la vas donar però la vaig acabar perdent.
per cert, ja que estic, t'escric el teu nom en hebreu
estic aprenent!!
faria així:
מקאל

Xavi Ochando ha dit...

Ei, artista multimèdia!

M'alegra molt que les coses et vagen tant bé, ja saps el que diuen: la primavera... la sang altera XD

Per cert, tinc ganes de veure't a este costat del Millars... ja que vas repartint alegria, a veure si ens reparteixes una poca en l'Aplec de la Plana!

Au, crack!

Anònim ha dit...

Ara per ara supose estaràs ja amb tota la family. M'alegre moltíssim que estigues tan content, i aprofita la primavera, que ja queda poquet per tonar a tindre't per ací!.