divendres, 6 de març del 2009

sacavó lo que se daba

Avui, caloreta, humitat al 100% y un poquet de pluja, i amb aquests 3 graus amb humitat, s'acava el gel, s'acava el riu i s'acaven les vesprades amb stick patins i puck anant al riu i pasant-me hores practicant i practicant, i la pena es que s'acave tan pronte, ja que ja no em quede hockei, ni hockei gel en els pabellons ni a les pistes exteriors ni res, i aixo es lo que no magrada, que ara no tinc on pasar el meu mono de hockeinomano, en el ultim partit, vam pedre, i com vam pedre, en lluita final, en punyaes per el mig i en expulció del partit, aixina ja m'en vaig completet a castello, i s'acava aquest cicle, que m'ha donat tant itant, un cicle que no es repetira en la vida, i que m'esforse en anyaralo per conseguir algun dia mes de patinatge a "la rivière". En la vida, s'ens dona moltes coses, de vivencies, d'experiencies, totes aquestes s'acaven, be o mal, cicles de la vida, que et faran sentir millor o pitjor, com que "la vida da muchas vueltas", n'hi hauran que et faran mal, queno voldras acceptarlos i que et negaras a creure que s'han acavat, aquestes coses que se te donen, i que s'acaven, només se poden rebre i deixarles anar el millor posible, asumirles, alsarte quan caigues i no pugues mes, i saber que un dia o un altre s'habia d'acavar.

No vos resigneu a deixar aquestos cicles, per aixo mes que mai, PP el vostre cicle ja s'ha acavat, retireuvos que ja es hora i no teniu que aportar res mes!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Maaaaaaaaaan!
Acabo de vore el teu video de la despertá! Que tio! jajaja
I el real rock! Siiii molt be!
Aci la banda un poc en crisis (estem pagant 42 al mes, imagina't, paguem 5). Pero bueno tot anira a millor esperem, un possible trombonista tenim!
Bueno perdut!
Se te troba a faltar!
Un abraç molt fooooooooooooort!
Joan

Anònim ha dit...

Tot s'acava, res dura per sempre. Per això hi ha que aprofitar el que tens mentres el tingues a les teues mans, hi ha que valorar fins a les més petites coses.
Aprofita tot el que pugues en Quebec, aquesta experiencia marcarà per sempre el teu caràcter.