dimecres, 1 de setembre del 2010

Una nit

Aci vos deixe una canço que havia d'acavar fa molt de temps i l'he acavada fa unes setmanes.

Saps de bona ma que jo t'aprecio
i que per a mi eres algu d'especial
jo soc franc amb tu i no et menteixo
pero a vegades penso que no te he sigut clar

Si poguera contarte tota la veritat
crec que no em voldries escoltar
pero encara aixi et contare un secret
a cau d'orella ben baixet

Una nit, al clar la lluna
una canço resona una veu que s'et trenca
Una nit, un poc rosada
que trenca en el matí tota l'angoixa que portes dins

aquest secret que et contare, no es un secret secret
mes be es compartir el que senc
aquest secret, no es un secret secret
es demanarte si m'ho permets

si m'ho permets, et portare ben lluny d'aqui
per a que no ens separi res
si m'ho permets t'intentare ferte feliç
per a que no ploris mai mes

Una nit, al clar la lluna
i una canço resona i una veu que s'et trenca
i una nit, un poc rosada
que trenca en el matí tota la angoixa que portes dins

I despres d'aquesta nit, tot haurà acavat
totes les coses boniques que ens hem dit se n'aniran
I despres d'aquesta nit la pena em revindra
la teva amistat llunyana pot ser mai no tornara

I despres d'aquesta nit, el meu cor s'enfonsara
davall ciment i terra, darrera parets espeses
i una nit, un poc llunyana per ami
un poc sincera un poc trista... molt amarga

una nit, al clar la lluna
i una canço resona i una veu que s'et trenca
i una nit un poc rosada
que trenca en el matí tota la angoixa que portes dins